Day 18 – Your favorite birthday

Födelsedagar... Så mycket förväntningar & förhoppningar! Nästan för mycket, så himla speciellt är det ju inte enligt mig. Julafton är awesome och alla kan glädjas, födelsedagar är väldigt själviska!
 
Trots det har jag haft väldigt bra födelsedagar haha! Min 18 års födelsedag tyckte jag mycket om, lagom spårat med det bästa sällskapet där två olika delar av mitt liv var tillsammans. Det är ju bara de senaste åren man verkligen kommer ihåg. 
 
Men skulle jag välja min favorit födelsedag måste de bli alla de födelsedagar när jag var liten! Det såg ju rätt likadana ut så därför kan jag säga alla haha. Alla tjejer i klassen/från dagis var bjudna, man åt god mat, fick massa presenter, dansade, lekte lekar och man var bara sjukt lycklig och uppskattade allt på ett annat sätt. Även dagen när släkten kom och firade var man bara i ett lyckorus.
 
 
Lite suddiga bilder från mitt 4de födelsedags kalas! Ack den som ändå hade en 4 årings problem istället


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0