1 2 3 SHOT!

Sitter och väntar på att pappas gäster ska komma. Super hungrig och känner den goda mat doften från köket...yummy!
 
Annars så har jag jobbat åtta timmar idag så att pengarna ska fortsätta rulla in. Det gick ytterst bra att jobba med tanke på natten innan. Ja hehe... fick en inbjudan till att komma å föra i sunnersta som jag genast tacka ja till - inte  sett andra människor än min familj sen jag blev sjuk ju! Visste att sista bussen hem gick 00.30 så kunde inte spåra allt för mycket! 
 
Men de blev en ytters rolig kväll - inget gick som vi tänkt oss men varför inte tro på ödet och bara se vart man hamnar? Vi hamnde på Williams där de beställdes in shotkannor i glada färger!
 
Nu plingar de på dörren, FINALLY maaaat <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0