Dinner down the toilet

Nu har jag ju levt i denna kropp i över 19 år så jag känner den väldigt väl. Precis som jag befarade så stämde alla symtom och sent på onsdagen när jag kämpat imot flera timmar så brast det och dagens mat fick en enkel resa ner i toaletten - yuk...
 
Har inte varit magsjuk på flera år, glömt hur pain in the ass de faktiskt är. Natten mot torsdagen var ett rent h*lvete! Kunde inte slappna av hur jag än låg, kändes som stenar i magen som rullade runt. Sista gången jag var på toaletten var ca 05 på morgonen. Måste ha somnat av utmattning till slut för när jag sedan öppnade ögonen var den två mitt dagen. Mammor är verkligen änglar sända från himmelen, hon slutade 13 så hon kom och tittade till mig då och då, fyllde på min sockerdricka (som jag ändast kunde dricka med sugrör) och såna småsaker.
 
Jag låg däckad hela torsdagen, flera avsnitt av vänner varvades med sovande och sockerdrickande. Jag lyckades få i mig några skorpor och mot kvällen åt jag en banan och russin. 
 
Men nu är en ny dag, fredag till och med, och det känns som jag är återuppståt från de döda haha! Jag skulle säga att jag är 90% frisk med endast minimala kramper i magen. Jag kunde till och med äta en halv tallrik yoghurt imorse vilket kändes bra! Sedan var jag på en härlig snöpromenad med vovven och tog fina bilder som jag snart ska lägga upp :)
 
Hopper er torsdag var 100 gånger bättre än min !!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0