Hipp hipp hurra !!

Till min pappa som fyller 43 år idag :D 
 
Vi ska fira honom bara familjen idag så fort Sofia kommer hem från skolan. Släkt och så kommer imorgon!
Det han ska få av oss är en snöskovel, wiskey choklad, parfym, träningsbyxor och smoothie mixer. Den sistnämnda är väll mest för min och mammas skull men man får göra så i vuxenvärlden. 
 
Inte bara pappa som dagen är speciell för. Nu är det ett år sen jag tog mitt körkort så ett litet hurra för mig med :D
Pappa var så snäll som skjutsade dit mig på sin födelsedag trots att han jobbar natt. (Hade inte så mycket val då jag inte hade någon egen legetimation för tillfället). 
 
Ett sista hurra för mamma och pappa som firade 20 årig bröllopsdag igår, alltså bronsbröllop! 
22 år var dem här
 
Smart av dem att gifta sig dagen innan pappas födelsedag - kommer han aldrig glömma bort datumet hehe
Man behöver inte vara bra på matematik för att räkna ut att jag blir 20 i augusti och de gifte sig i januari... så borde inte vara ett vitt bröllop de där inte för jag var ju indirekt med hiho!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0