Födelsedags adventsfika

Bästaste Klara fyllde ju år förra veckan så jag, Ellen och en hög andra tjejer samlades i vattholma för att fira detta och bli bjudna på advents fika mihi! Låter bilderna tala för sig själva  - Lovely 
 
 
Och vaaarje år smakar jag på glöggen med öppet sinne och vaaarje år klarar jag inte ens av att dricka en glögg mugg och undrar hur alla kan blir så glada i glögg? De smakar ju.. wää...inget för mig - tur att julmust finns!
 
Dagens negativa men också positiva händelse: Tåget dit var överfullt så man fick kläma inn sig, MEN man slapp betala - SCORE
 
 Finaste födelsedagsbarnet - puss på dig älskling <3


Kommentarer
Klara

Puss finaste du! <3

2012-12-06 @ 09:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0