December äro kommen

Så blev det december i år också. Och vilket år det har varit! Första resan med kompisar utomlands (KRETA BABY), tog körkort, studenten, börja jobba... Ett vuxen poäng samlar år skulle jag kalla det minsann! 
 
Men nu ska vi leva i nuet - december är här vilket betyder att snart kommer JULAFTON <3 
Till min hjälp att räkna ner dagarna har jag både chokladkalender (okej jag har två), vanlig kalender på tv och datumljus såklart
 
 
Inte sett julkalender på några år nu faktiskt, men om en gammal goding som greveholm kommer tillbaka så känns det ju som ett måste. Inte helt nöjd med avsnitten än, känns lite för lika den gammla. Men jag älskar att det är samma musik - åååh denna nostalgi ! 
 
Andra julkalendrar svt med gärna får göra uppföljningar till:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0