Snöpromenad

Jag missade ju lite att snön hade kommit under min sjukdag, men nu kan även jag njuta! Så fiiiint det faktiskt är :D Mysigaste utsikten under frukosten :
 
 
Detta + julmusik och humöret är på topp. 
Men känner jag mig själv rätt (vilket jag bevisat gör) så kommer jag tröttnat efter ca två veckor!
 
Någon som inte kan få nog av snö är Tipsy haha, hon ska fylla 11 men beter sig som 3
 
 
Hon ser så otroligt söt ut när hon skuttar fram haha. Vi gick på åkern här nedanför, bönder som vi är, så att hon skulle få springa fritt ! Jag skulle springa med henne men trodde jag skulle svimma efter 10 meter, kom på att jag inte ätit eller rört mig ordentligt på över en dag - dålig ide. Men frisk luft var härligt att andas 


Kommentarer
Amanda

Gud vilken söt hund!!

Svar: Vad snällt sagt, tack så mycket :) !!
Isabell Alnehem

2012-12-04 @ 19:12:19
URL: http://anthropomorphic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0