För lollo <3 mihi

Visst blir man så himla irriterad på dem där bloggarna som säger att de ska uppdatera mer och sen så näää, ingen skillnad... Nu har jag gått och blivit en av dem där alltså. Attans. 
 
Inte bara de, tror ni jag köpt de där träningskortet eller? HA näää....
Men till mitt "försvar" så att jobba med barn 8 timmar om dagen och sen gå till ett zumbapass? jag orkar inte ens kolla klart på mitt tv program innan jag somnar?! Vilket är frustrarande då jag ville träna. Kanske när solen kommer och dagarna känns längre så kan jag få mer insperation!
 
Annars då? Joo nu ska ni få höra - inte nog med att jag blivit magsjuk två gånger under vintern nu har jag gått och fått halsfluss med. Aldrig haft det förut men känns som tortyr i halsen ungefär. Varje gång du sväljer (vilket du gör tusentals gånger om dagen såklart) är det som knivar. Till det lite feber och värk i rygg och nacke. Så sjukskrev mig själv denna vecka. Jag tycker verkligen om att jobba med barn men jag har inte varit såhär sjuk sen jag själv var ett barn. Mitt immunförsvar hinner ju aldrig bygga upp sig självt!! Känns som något vill styra in mig på annan yrkes väg...
 
Idag var första dagen jag orkade lämna huset så åkte för att inhandla pappas födelsedagspresent då han fyller år imorgon :D Sen tröst shoppade jag självklart till mig själv
 
Mjuka taighta byxor. Älskar såna här sorters byxor
 
Liten sommarklänning. Packade en hel hög med kläder över armen och denna åkte igentligen bara med i farten. Men gillade hur den satt på så den blev en keeper
 
Slutligen ett par grå mjukisadidas. Har bara svarta men alltid velat ha gråa! Vill även ha en röd adidas tröja så om någen hittar en säg snälla vart !!
 
 


Kommentarer
Lollo!

Naw tack issa ^^ <3

2013-02-05 @ 18:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0