No privacy

 
Borde kanske döpa om bloggen till Isabell&Tipsys blogg haha, hon är ju med hälften av tiden ändå så...
 
Nej men nu när jag inte går i skolan eller har ett heltids jobb har jag ju varit hemma mer och Tipsy har nu utnämnt mig till hennes BFF. Jag kan inte gå någonstans utan att hon tassar efter. Nu la jag mig i soffan i "fin rummet" för att det är varmaste rummet då de har en elpump (tror ja de heter) med favorit ängelfilten. Och självklart hoppar hon upp och tränger ner sig mellan benen! Jag klagar inte då hon är väldigt mysig - men jag skulle uppskatta att få gå på toa utan att hon nyfiket vill veta vad jag gör haha...
 
Anywaaaay, idag är det söndag (himlans vad fort helgen gick)! Dagen som är till för att vila upp sig innför veckan som kommer! Och vila behöver jag, har en intensiv vecka framför mig, jobb varje dag - har bokat in en middag - en sen lunch - och en julklappsletar dag. Men jag ser fram imot det, skönt med händelser och planer haha :)
 
Nu ska jag nog ta något och äta och kolla julkalendern på svt play! Jag lämnar er med denna ljuva skapelse - snögubben som byter färg. Det är mammas men jag älskar den, känner mig lugn av att titta på färgändringarna så kan sitta och beskåda den ett tag (flera minuter heee)... Knäppis 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0