Pappas nya leksak

Dumma snedvända bilder som jag är för trött för att orka kolla hur man vänder rätt...
 
I pappas och mammas rum finns de inte plats för många möbler. En 1.80 säng, en bokhylla (utan böker fast med prylar) och ett litet sängbord. Men nu har pappa alltså fyllt på med 48 tums tv. Bilden ger inte rättvisa för hur tv upplevs när man ligger i sängen... Kommer bli awesome med skräckfilm där alle fall! 
 
Denna tv har även internet, Så ja de är bara att logga in på facebook, hotmail eller vad man känner för. Alla online sidor med gratis film är ju guld nu. Men inte nog med det, Tv har 3D oxå - för de har tydligen alla coola kidzen. 
 
Självfallet har mina sjukdagar mest spenderats här! Rummet ligger ju för tusan bredvid köket med - score!
 
Även jag har skaffat mig en ny leksak, eller jag har gått och blivit med iphone som vissa säger hiho. Iphone 4s för att vara korrekt. Den har också varit en räddare i nöden dessa dagar med alla appar. Särskilt Pet Shop appen har hållt mig sysselsat. Byggt min egen djur affär. Problemet är att jag har kommit till de läge att om jag vill fortsätta lyckas med "uppdragen" måste jag börja betala riktiga pengar för att komma vidare. Wä på det!
tur att 9gag finns <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0