Samlar på mig pluspoäng

Tror halsflussen börjar ge med sig lite alle fall. Kunde sova en hel natt, inte ont någon stans och jag kan svälja igen!! Thank god for medicin! Och mamma. Mamma bäst! Tagit jätte bra hand om mig dessa dagar. Pappa har inte vart det minsta till hjälp, han håller för munnen när jag är i samma rum som honom, vilket inte hänt så ofta då han oftast lämnat rummet helt... Han har lite bacill skräck... När jag var magsjuk senast så på väg mot toan möter jag pappa och han ser hur illa jag mår och han förstår vad som ska hända så han springer ner till mamma och säger "Jag tror Issa är sjuk" haha så hon får komma upp och ta hand om mig. Lilla pappa. Jag smittade honom rejält i sommras när vi campade och bodde så nära inpå - han var sjukskriven länge och mådde riktigt dåligt så jag förstår väll...
 
Eftersom jag har fått mina krafter tillbaka så ville jag göra något snällt för mamma så tadaa:
 
 
Ren disk - tillbaka ställd på sina rätta platser
Smutsig disk - avsköljd och inställd i diskmaskin
 
Mår till och med så bra att jag tackade ja till att börja jobba imorgon igen. Får se hur de går men tror verkligen de ska gå bra. Annars är de ju helg efteråt så kan sova och tycka synd om mig då istället !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0