nytt år - nya tag - 2013 är året som jag...

Nää inga nyårslöften här inte, blir bara tråkigt när man inte håller dem! Men lite nya tankar och banor absolut.
 
Tänkte ta upp lite träning igen (wohoo femtioelfte gången gilt), finns något här i Bälinge som heter Pulsen som organiserar gruppträningar. Allt från zumba till step up och yoga! Tänkte ge det en chans (Elin please join me!) Var och simmade idag, väldigt skönt så det kanske blir ett klippkort på Fyrishov med :) Meeen jag får se vad kroppen min orkar med nu i början, känner redan nu att jag kommer ha en förjäkla träningsverk imorgon! 
 
 
 
 
Sen vill jag även jobba mera nu i vår då jag har big plans för hösten...
Och i sommar vill jag inte jobba i Uppsala, men ändå i Sverige! 
 
Detta är väll vad jag planerat för 2013, men jag är mera för ödet och att allt har sin mening än planering så jag kan vara flexibel. Tror jag i alla fall... Alltid sett mig som en flexibel person men här om dagen sa mamma att hon skulle göra potatisgratäng till middag och yummy tänker jag. Senare på kvällen när vi ska äta och jag ser gratängen så är den fylld med massa rotfrukter också. Alltså potatisgratäng med typ morot och broccoli. Inte vad jag föreställt mig (absolut inget fel på det) så allt blir knas i mitt huvud av besvikelse...hehe! 
  
Kanske borde lägga till bättre uppdatering på bloggen också... hmm mer än en gång varje månad borde jag ju klara !
 


Kommentarer
Lollo!

Att uppdatera bloggen mer än en gång i månaden verkade ju hålla länge..;) Uppdatera!!! :D

Svar: Oppsi !!! Nej nu jeklar får jag styra upp bloggen :D
Isabell Alnehem

2013-01-30 @ 22:05:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0