Day 17 – Your favorite memory

Jag har inget favorit minne. Alla minnen är ju indelade i kategorier. Hur ska jag kunna mäta ett roligt minne med tillexempel ett romantiskt eller "stolt-över-mig-själv" minne?
 
Jag menar alla gånger jag har skrattat så jag gråter är ju underbara minnen när jag mått great men när jag tog körkort svävade jag av lycka och ville bara typ slå volter.
 
Hur ska jag kunna jämföra känslan av att veta när en person är en vän värd att behålla mot känslan av den perfekta kyssen.
 
Så måste resor och högtider räknas in...
 
Istället kan jag berätta om ett speciellt minne som jag uppskattar att jag fick uppleva. När jag i juli 2009 kliver av flygplanet i sydafrika för att hälsa på Elin som jag inte sett sedan december. Att ha bott grannar sen barnsben för att sedan splittras så "brutalt" haha, är tufft. Men de var många känslor och speciellt att få uppleva det ögonblicket. Och att sedan få spendera två fantastiska veckor i sydafrika var ju inte fel !
 
 
 
så smååå haha :)
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0