En lördag väl spenderad

En bildgenomgång av dagen 
 
Jag följde med mammi på shopping tur runt Boländerna och Gränby. En yber mysig höst tröja och ett doft ljus av gröna äpplen fick följa med mig hem. Bara det och inget annat. Okej jag köpte en chokladkaka med...
 
Sen var det på tiden att färga utväxten med. Tack mamma för hjälpen trots att du hatar det <3
 
Åt barnsligt god safari yoghurt och mango. Till lunch slänge jag ihop en pasta rätt med skinka, mozzarella, paprika, lök, örtsalt och saffran & tomat creme fraiche. Gott det med!
 
Sen kom Ella hit och vi blev smurfar för natten. Vi + resten i "gänget" testade på det nya stället interpool


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0