Min utsikt just nu

Uttråkadhund.se ?
 
Här ligger jag i sängen och har de gott med ett program rullandes på skärmen. Men lugnet varar inte länge. Men det är inte som man i första ögonblicket kan tro att hon ser uttråkad ut. Jag tog nämligen fram min choklad och vips så fick jag en bästa vän. I Tipsys ögon kan man se hur pigg hon faktiskt är, åtrån lyser ur ögonen och hon bara väntar på att jag ska tappa en smula. Om jag blinkar kommer hon flyga upp i ansiktet på mig och sno åt sig en bit. I vanliga fall hade jag delat med mig, men hört att hundar + choklad inte är en bra match så måste tyvärr göra henne besviken. Lite orolig då hon slår till med tassarna - vill inte att hon ska välta datorn...
 
Det är en bättre utsikt än från mitt fönster i alla fall, det är för mörkt nu men ska ta kort imorgon och visa vad jag menar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0