All GOOD things come in threes

Att alla olyckor kommer i tretal låter ju lite för deppigt för min skull, så då är det bara att göra om ordspråket så de passar en själv :D 
 
Tipsade er ju om 3 bra saker att äta nyss och då kom jag på den geniala idéen att "varför inte alltid tipsa i tretal" då man får mycket mer information och valbarhet! Får se hur länge de funkar helt enkelt. 
 
Denna afton bjuder jag på 3 låtar som får hela mig att digga med lite extra
 
 
 
 
 
 
Jag säger inte att dessa är nyast eller hippast - men ni klicka ju liksom in här för att veta mer om mig och ja - detta är vad jag lyssnar på nu helt enkelt!
 
Me and the replay button - BFF <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0