All the right words

Hada planerat att hamna i koma si sådär hela helgen från och med att jag kom hem från fredags jobbet! Ni kloka människor har redan upptäckt att jag använde ordet "hade" för de planerna höll inte länge alls. 
 
Ellen min underbaring vet exakt vad hon ska säga för att jag ska rycka upp mig. Behövde bara ställa frågan om jag vill träffas och ja självklart vill jag det så nu har jag precis ätit och väntar på att gå till bussen. Denna fredag bjuder på bio (vet inte vilken än, väljer mellan två) och sedan vin på lämpligt ställe. Vart kvällen avslutas står ännu bara i stjärnorna, men jag har en känsla som säger thats it gonna be gooood.
 
 
söta små naturare <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0