Day 11 – Your siblings

Gud vad jag väntat med detta inlägg då. Men ja, de är det viktigaste känner jag då det verkligen måste bli rätt! Det är min babysister for god sake. Inte för att hon är så mycket baby nu för tiden, 15 år huhu... Vill bara ha tillbaka den lilla halvt tandlösa, på den tiden rödhåriga flicka, som glatt utbrister "jag är tuffing" efter något pappa sagt som finns inspelat på gamla videoband. Förstå mig rätt Sofia, du duger nu med men du var lättare att kontrollera på den tiden hahah... Inte bara storebrorsor som är oroliga för mindre syskon, jag skulle allvarligt inte klara mig utan min egen lilla solstråle till syster! Du är verkligen ett litet (som ändå har mage nog att bli längre än mig?!) energiknippe av ovanlig sort! Du har så mycket glädje som du sprider omkring dig men det förstår du inte själv! Fast sen har du ju dina dagar när du kollar på 9 filmer i rad heheh...
 
Nu behövs lite bilder innan vi fortsätter
 Vår familj har ju då valt camping som vår grej genom åren. Att ha Sofia med har gjort alla sommrar så himla mycket roligare. Alla djurparker, alla badställen, alla sevärdigheter, alla köpcentrum, ja hela sverige har vi upptäckt tillsammans. Att sitta upp i baksätet så många timmar som vi gjort är inte lätt - men de löste vi ju bra genom att krångla tillsammans benen och halvt ligga ner.
 
Sofia du har alltid ställt upp för mig och du vill alltid mitt bästa och jag är så otroligt glad att just du är min lilla syster. Du kommer alltid ihåg vart jag lagt mina saker, vi kan låna kläder av varandra, du är alltid ärlig med mig... 
Det är ju alltid lite irriterande när ens lillasyster (vilket de alltid gör) härmar en med allt - sport, kläder, tvserier... Visst visst man är deras största idol men ändå ;) Men nu på senare dagar har jag kommit på att de är ju hur bra som helst, massa gemensamt som jag gillar och som du nu med gillar :D 
 
Att kolla massa filmer och tvserier med dig, att klä julgranen med dig, att krama dig, att baka pepparkakor med dig, att du kommer och vill sova med mig, att gå på stan med dig, att prata med dig, ja faktiskt att bara komma in i ditt rum för att titta på dig lite (förlåt jag kan inte sluta med det haha) är minnen och saker som får mig att må bra. 
 
Sofia Anna Camilla Alnehem. Du är en underbar människa, syster och vän. Jag älskar dig enormt och kommer alltid alltid alltid vilja ditt bästa och stötta och hjälpa dig livet ut <3 puss
 


Kommentarer
sofia alnehem

meen gud vad fint jag älskar dig också puss <33min älskadesyster

2012-10-16 @ 16:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0