Day 12 – What’s in your bag

 
Usch, känns väldigt privat det här haha men intressantast då såklart. Inte för att min väska är det minsta intresseväckande... Anyway de som finns i min svarta lilla väska som jag inte lämnar huset utan:
 
Plånbok med deverse nödvändigheter
Disney pennskrin <3
Stockholm nations anteckningsblock
Almanacka
Pannband för kallare tider
Vattenmelon läppbalsam
Tass salva, vilket också är för läpparna och inte tassar. Hoppas jag. Litar på mamma.
Parfym refiller tror jag den heter. Mycket smart - man häller lite av en parfym och slipper ta hela flaskan
Hörlurar
Liten överlevnadsväska! Som skalsmans skal - finns allt man kan tänkas behöva
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0