Ett fel närmare rätt

Var ett tag sen jag gjorde pannkisar, senaste gången var väll med mamma när jag var liten någon gång. Hade glömt att de tog lite tid ändå, hade väll räknat med att allt skulle vara gräddat och klart på typ 10 minuter haha... När jag var liten hjälpte jag väll till med typ en pannkaka och sen satte jag mig och åt den och väntade på mer! Blir inte så ofta (aldrig) pannkakor här hemma om inte mormor kommer och gör. Mamma berättade att jag och Sofia klagade för mycket tydligen på hur fula pannkakor mamma gjorde och att hon borde vara mera som mormor - hemska barn haha!
 
Kan ju inte direkt skryta om min första pannkaka 
 
 
Den bara sladdrade sig och blev mos... Mamma blev i alla fall väldigt nöjd med detta och fotade och skickade till halva släkten att roa sig med! Ha ha... Men efter ett tag fick jag inn rätta knycket 
 
 
 MITT PANNKAKS BERG WOHO
 
Älskar hur Tipsy använder sina hundögon för att locka till sig några !
 
 
Riktig charmör som lägger huvudet i knät och rapar när man sitter och äter. Funkar varje gång dock...
 
 
När jag var liten skar mormor alltid mina pannkakor i små små bitar och nu gör jag också så tydligen - tycker de smakar godare då hehe...  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0