HURRAY

Kollar runt lite bland olika bloggar då jag inte har något bättre för mig, men de fick jag alldeles nu! 
En av dessa bloggare skrev nämligen ska nog kolla nya grey's anatomy avsnittet och jag ba hold it...

Jag hade blivit alldeles bedrövad om jag läst fel men icke då, säsong nio avsnitt 1 har finally tagit sitt förnuft till fånga och valt att visa sig! Kyss på det
 
Jag kollar på cucirca.com
 
 
ingen säsong - inte ens ett programm har gjort mig besviken, fantastisk serie helt enkelt


Kommentarer
Din trognaste läsare

Första greysavsnittet sög verkligen.

Svar: blev förbannad när de döda lexi, men att ta mark oxå? bitch hell no, svårt att hålla nivån nu men får se om de klarat
Isabell Alnehem

2012-10-04 @ 00:02:47
URL: http://Www.softpotatisens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0