In Ellens house

Det började klia lite i fingrarna så kände att jag ville skriva ett inlägg!
Detta inlägg skrivs från Ellens hus, vi har haft scones och te mys med sällskap av även Lina och Klara :) Nu äre bara jag kvar då jag ska sova  över - ska nämligen jobba på sävja fsk imorgon så nu blir det nära och bra vilket jag gillar! Börjar liksom 7.30 imorgon så hade väll behövt gå upp typ 5 hemma...
Jobbade idag oxå, men på klockarbol - inte så konstigt att jobba med mamma som jag trodde utan rätt bra då jag kan fråga henne allt utan att tänka på om det är en "dum fråga"
 
Nej men nu ska jag och pellos mysa vidare med swefilmer.com tror jag, skönt efter en uppfriskande regnpromenad (Hon visade mig förskolan för säkerthetsskull hehe)
 
Ta hand om er nu så blir de mycket bättre bloggning imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0