Jag älskade inte det hära

Tänk om man följde barns råd ibland... Hällde upp mat till alla barn vid mitt bord, ungen bredivd mig smakar på maten (var lax den dagen) och tittar på mig och säger "jag älskade inte det hära". Jag tittar tillbaka och tänker att detta var ju ett trevligt sätt att uttrycka sig på, lite överdrivet men visst, men hur jag ska svara på detta...? Han behövde inte äta upp i alla fall.
 
Smart unge, varför ska man göra något överhuvudtaget som man inte älskar? Yeah skulle nog inte funka men ungar  är goa!
 
Hände vidrigaste saken idag, klarar inte av att skriva det här - det är en sån sak jag bara kan säga till Ellen då det är vardagsprat för henne typ haha <3 Hon kommer snart hit förresten för fredagsmys mihi !!
 
Nu måste jag snabbt äta något innan hon kommer - så mycker jag vågar hehe 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0