Mysfredag

 
Ungefär såhär såg min fredags eftermiddag ut! Himelskt god hemmagjord pizza, spa- och bastumys med choklad, annanas, vindruvor, nötter och bästaste sällskapet <3
Super tack till älskade Klari som styrde upp de hela.
 
Då Vattholma ligger helt okej nära Bälinge tog jag självklart bilen dit. Men att köra hem ensam halv ett på natten på de obelysta öde vägarna gör jag nog inte om. Fick lite halft panik! Jag hann bara köra några 100 meter innan en bil med en ensam (tror jag) man försöker blocker min väg när jag ska svänga och vinkar åt mig att komma typ? Hell no... De blev att köra därifrån så lugnt och sansat jag kunde - hade jag inte ringt mamma som lugnat mig hade jag väll fart i diket av skräck. Men allt gick bra och vi får hoppas att han var snäll och bara ville fråga om vägen - inte för att jag hade stannat för något den tiden.. Hade ni ? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0