Pannkaka

Blev sugen på att göra pannkakor, självklart har man ett hum om vilka ingredienser som behövs men man vill ju inte missa något eller ta fel proportioner så det blev bara till att fråga google! Behövde bara skriva "recept" i sökfältet innan google föreslog "recept på pannkaka" så tydligen är inte jag den ända haha. 
 
Kom upp hur många lockande recept som helst - vanilj pannkaka, hallonpannkaka... Kommer bli pannkaks mästare efter att jag provat mig fram. Men en sak i taget, måste lära mig göra de klassiska pannkakorna först hehe.
 
Enligt Arlas recept kommer pannkakorna se ut så här när de är klara
peace of kake! Kommer lägga upp en identisk bild snart då när mina är klara
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0