Party Bälinge-style

Oh yeah! 
Nä men hjälpte mamma panta flaskor här om dagen, blev en del
 
 
Precis som Ola Lustig sa för nån dag sen (självklart antar jag att alla lyssnar på rixfm på morgonen, i mean come on it's awesome!?) så skadar det aldrig att vara övertydlig med sina skyltar! Bra exempel fanns på denna "pantstation" - 
 
 
Nu vet jag att nästa gång jag håller i ett brinnande föremål så ska jag inte leta upp närmaste pantstation och kasta in den bland burkarna! Vill ju inte vara den som orsakar en brand liksom, men har också hört att brinnande föremål ibland har den effekten... Säkert från rixfm det med, bästa källan! :)
 
Men serri, det finns alltså folk som ba "nä men vadå, lite eld kanske ger en extra krona" eller i ren panik kastar in brinnande föremål i panthålet? Hur kan man tro att det blir bättre? "hoho jag ser inte elden längre - problemet löst - nu hem och äta pizza". 
 
dessa tankar som håller mig uppe om nätterna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0