Surprise party

 
Käraste Lollo fyller snart år och det firades igår - hade ju inte blivit någon överraskning om vi gjort de på hennes riktiga dag liksom! Kvällen började med tre rätters middag som Becca hade fixat ihop själv 
Förätt: Krustader
Varmrätt: Kyckling och pasta, det var mycket goda grönsaker också som jag tror var sås?
Efterrätt: mega god cheescake (tyvärr åt folk upp den för fort så hann inte fota haha)
 
Några belåtet mätta magar senare så kom alkohol med in i bilden and the rest is history. Tror att vi somna runt klockan sex på morgonen? Så kan det gå med sötnosar som dessa <3 
 
Idag är i alla fall mitt mål att röra mig så lite som möjligt haha...


Kommentarer
Sofie

Något bakis idag eller? XD hahahaha! Jag har faktiskt mått bra hela dagen, otroligt nog!

Svar: mest väldigt trött haha
Isabell Alnehem

2012-10-07 @ 20:46:39
URL: http://www.softpotatisens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0