Till Linnea ;)

Fick i lördags lite uppskattning till vad jag skriver här av en person som jag inte visste läste :) Så då blev jag självklart inspirerad att skriva ännu mer! Bloggen är ju främst för min egen skull för att kunna hålla koll och gå tillbaka och minnas, men när jag får höra sådana roliga saker så känner jag att jag skriver för er med :)
 
Det var ju ett tag sen de uppdaterades här så går snabbt igenom vad som har hänt senaste veckan för moi (fick jag till ett franskt ´mig´där måntro?)
 
Jag har blivit en hel del bättre på de här vikarie jobbet - jag som är van att jobba med 7 - 13 åringar och nu är de från 1 - 5... i mean come on - upp till 2 år är dem bara (som jag med kärlek kallar dem) degklumpar eller möjligtvis vetekuddar. Varma och goa men inte så mycket intellektuelt utbyte då de mest bara upprepar vad jag säger om ens det... Så det var en klar omställning som jag nu tycker att jag hanterar bra. Nu behöver jag inte fråga om varenda liten grej utan kan tänka ut de mest vettiga beslut själv och trivs mycket bättre i min roll. Därför ska jag helt logist på en arbetsnintervju imorgon om en helt annat jobb hehe... Nej  men man vill ju väga sina möjligheter i alla fall :)
 
I fredags kom bästaste Ella hit för film och goff mys! Älskar våran Issa-Ella time <3 De är lite problematiskt då jag tycker notebook är allmänbildning och hon tycker att starswars är det... De blir alltid disskusion innan Ella förstår att det är meningslöst och ger sig! höhö nej då hon fick välja film nummer två så alla nöjda :D
 
Sen i lördags blev det överraskningsfest i Agnes och Linneas ära då de ska flytta och jobba i australien och andra ställen under ett år! Så galet avundsjuk då australien är min dröm, men även jätte glada för deras skull!
Festen blev väldigt lyckad den med :D
 
Nej nu ska jag hämta kameran för att ladda in lite förbereda inlägg, även om jag inte skriver inlägg varje dag så tänker och dokumenterar jag om det händer något "bloggvärt" - så kika in snart igen !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0