Tillskott till familjen - Stella

 
Ja, faktiskt så är hon ju bara min så vi har bildat en tvåmanna familj. Hennes namn är alltså Stella och hon är en ASUS dator - min första bärbara woho! Blev galen på min stationära som troligtvis är inne på sista andetag för går inte att förklara trögheten på något annat sätt. (Kanske att jag tröck ja på allt som kom upp för jag orkade inte och hade inget virusskydd sista tiden.) MEN det ska absolut inte hända Stella, har lärt mig nu. 
 
Stella är tydligen en väldigt bra dator - intelcore i7 ska vara de snabbaste som finns på marknaden (inom intelcore) med 4 processkärnor! Nivida Geforce är också bra, stort ram minne och sånt har den. Det var pappa som hjälpte mig leta fram henne, och hon har fått massa tips från sin datorsmarta jobbarkompis. Nu ska banne mig inget hacka/lagga/stanna upp/ ta tid och ÄNTLIGEN ska jag få spela mina spel jag köpt haha -  
 
 + 3 expansionspaket har jag hunnit köpt
 
 Sims in my heart <3 och zoo tycoon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0