Tips x3

Jag är ju hälsosam männsika i själ och hjärta! Det är bara vissa saker som ställer till det för mig som ostbågar, jordnötsringar, chips, popcorn, choklad... Jag har aldrig varit en hejare på bakverk och sådant men mamma säger alltid "smaka i alla fall" och 1000 smakningar senare så ja... självklart kan jag frossa i kakor nu med!
 
Att försöka dra ner på det blir bara tvärtom effekt för mig. Logisk som man är så tänkte jag att jag börjar med att aldrig äta onyttigt igen innan jag har "drömkroppen". No, just no... dömt att misslyckas
 
Sen försöker man med "okej ett år då" för att få de mer tydligt. (när man får leva igen haha...) Gått åt skogen alla gånger det med. Även när man var mindre och mamma muta med pengar om man klara ett år så hade man inte viljestyrka nog.
 
Inte ens en månad klarar man av utan att panik smyger sig på igen och 4 dagar senare så sitter man där med halva hemköps sortiment... 
Så mitt moto - lagom är bäst! Jag är inte gjorde att sluta med något jag tycker om. Försöker jag vill jag bara ha det mer.
 
Anyway det var inte vad inlägget ska handla om haha så himla lätt att komma in på sidospår! Jag skulle igentligen bara lägga upp 3 bra och goda tips :)
 
Delikata små mackor! Blir jag sugen på en choklad så är detta typ det enda som kan få mig nöjd
 
Jag är inte proffs eller insatt eller något men stevia är bättre än socker så dricker bara den saft nu
 
Att den smakar så himla gott och finns i så många olika smaker är ju wunderfull med alla bakterier
 
Yepp you heard me, experten har pratat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0