Ångra bara saker du inte gjort

Jag förstår besvikelsen av att resultat av mitt hår inte är uppe än.. Jag kan tyvärr inte glädja er tillräckligt mycket med detta inlägg heller. Saken är den att det inte blev riktigt som jag trodde, det stod mörkt brun på kartongen men mitt hår är nu svart! Och en ask räckte inte, vita strån här och där! Så jag tog bilen (nej har tyvärr ingen egen bil, men tog föräldrarnas bil låter inte lika bra så vi skippar att tilläga de) tillbaka till affären och köpte en till för att åtminstone ha samma färg i håret. Omgång två håller på att torka in nu. Det jag hoppas på är att efter några tvättar så lugnar färgen ner sig lite och blir mer mörkbrun. Men självklart ska jag ta en bild och visa hur det är nu, men de får bli imorgon :)
 
Jag lämnar er istället med denna bild. Enjoy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0