Ansvarsfull chey

Jaa bloggningen kom ju lite sent idag så jag skriver av mig några inlägg nu. Var inne i staden idag med min fina vän Pellos. Här är ett lite spårat bildkollage till henne under dessa awesome 3 år tillsammans mihi <3


Nästan tår i ögat så vackart!
I alla fall, det ända jag köpte under alla timmar där var dessa skor
Förstå mig rätt, jätte glad för skorna men ändå lite besviken. Hittat min dröm jacka och dröm väska. Tänker ej säga var eller hur de ser ut (för säkerhets skull) Men dessa har i alla fall blivit min motivation så nu jäklar sökte jag alla jobb jag kom på när jag kom hem haha ! Alla tummar hålls för mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0