choose life

Hola!
Det plus några ord till är de ända jag kommer ihåg av spanskan, sorgligt.. att jag spenderade så många år med att försöka plugga detta språk alltså. Spanska känns för förutsägbart, jag ska lära mig arabiska! Tänk att åka till ett land där de pratar arabiska och så strosar lilla jag runt och bara förstår allt det säger. Typ när man ska handla något, eller ser två prata och det är så tydligt att det pratar om en, att då kunna svara på deras språk och se deras reaktioner... Japp, det hamnar på min "To do list"
 
Vad som finns mer på min "To do list" än så länge:
- Bo utomlands minst ett år
- Besöka alla kontinenter
- Ha en walk-in-closet
 
- Äga ett riiiiiiiiktigt dyrt plagg; jacka, skor eller väska
- Skriva en bok
- Säga ja till allt som uppstår under en månad (som inte dödar eller skadar mig/någon på något sätt)
- Volontär arbete eller något stor för att hjäpa utsatta människor
- Åka till Arlanda och ta första flyget som går, spelar ingen roll vart
- Dansa balett
- Tatuera mig
 
Ja och flera saker till men orkar inte mala på och vissa behåller jag för mig själv ;) if you know what i mean 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0