Day 01 – Introduce yourself

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja det är jag :D
3. Är du uttråkad? Jag är ju arbetslös så ja då och då, men för det mesta inte
4. Är du ledsen? Nej jag är en lycklig chey
5. Är du italienare? Nää, men jag är en kvarts finsk faktiskt
6. Är du cooling? Jag anser mig själv som en cool person ja!
7. Är du från irland? Nepp, bara svenska och finsk
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jaa och har varit i snart 20 år nu


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion vid första ögonkastet ja, som kan utvecklas till kärlek
2. Har du någon gång blivit sårad? Kärleksmässigt alltså? Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Självfallet
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? För många gånger
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet ju bara den om den är hemlig
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Det är jag rätt säker på

TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon? Hår
2. Katter eller hundar? Hundar
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
4. TV eller internet? Internet
5. Coca-Cola eller Pepsi? Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror på sällskapet
7. Pengar eller lycka? Absolut lycka
8. Dag eller natt? Natt
9. MSN eller mobil? Mobil

TIO "HAR DU NÅGONSIN…"
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig behövt smita
2. Brutit ett ben? Nej jag har inte brutit något, tror jag har stukat men inte säker på om det var det
3. Gjort något du ångrar? Jobbigt att vara efterklok
4. Hoppat bungee jump? Nej och de tänker jag aldrig, väldigt höjdrädd
5. Ljugit för någon du tycker om? I så fall småsaker som inte spelat större roll
6. Ätit en hel tårta? Tårta är inte riktigt min grej, men en hel chokladkaka har jag väll tryckt i mig haha
7. Gjort bort dig offentligt? Haha ibland kan jag väll säga något innan jag tänkt igenom det
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Min älskade Fendus, vackraste katten någonsin <3
10. Haft sex? Lämnar det åt er fantasi


8 SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Var ett okänt nummer som jag inte hann svara som jag försökte ringa upp.
2. Telefonsamtalet du fick? Ellen
3. Personen du var med? Antar att Tipsy’s och min promenad inte räknas? Måste väll vara Ellen i måndagskväll.
4. Roligaste grejen som hänt? Det där lövet som svävade, tyckte det var rätt underhållande haha
5. Personen du smsade? Mammi
6. Du kommenterade? Skrev ett svar till en fråga på min blogg
7. Du tillbringade natten med? Elin, Sofie, Johan och Linus
8. Du kramade? Jag kramar vovven varje gång jag ser henne så jaa måste vara Tipsy

FEMTON ÄR DU:
1. Är du snygg? Snyggast
2. Är du fet? Nej
3. Är du smal? Nej, lagom
4. Är du en sportfåne? Ohh jaa, missar ingen match, träning, cupp… *Ironi* Kommer inte ihåg senaste gången jag tränade och kollar bara på sport om mitt sällskap vill.
5. Är du rolig? Min humor är ju som den är, men jag får till det då och då
6. Är du sjuk? Ytters sällan, det är väll min förbannade hosta som återkommer varje säsongsväxling.
7. Är du feg? Om det är mörkt. I dags ljus vågar jag det mesta.
8. Är du törstig? Just nu är det helt okej. Mamma har börjat köpa en ny saft med stevia istället för socker, väldigt god och nyttigt så den dricker jag några glas av varje dag.
9. Är du 15 år? Tack och lov nej, så liten man var då…
10. Är du rik? Jag var rik, men då kunde jag inte sluta shoppa så nää inte längre tyvärr.
11. Är du fattig? Nej jag har det bra ställt, men har satt köpförbud för ett tag nu så känner mig fattig
12. Är du smart? Jag är rätt så smart ja, lite för bekväm så jag nöjer mig istället för att anstränga mig ibland vilket är synd.
13. Är du retsugen? Det händer, men inte lika mycket som förut.
14. Är du shoppingsugen? Om du bara visste hur det kliar i fingrarna, vill köpa upp varenda liten krona jag har
15. Är du saknad av någon? Inte vad jag vet, jag är rätt tillgänglig

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Bara sisådär 20 cm… Jag är endast 158 cm nu!
2. Skulle du vilja väga mer? Nej det vill jag inte.
3. skulle du vilja ha sex med en kändis? Ed Westwick, Ryan Reynolds, Ryan Gosling, Channing Tatum, Alexander Skarsgård, Alex Pettyfer… Jag tror ni fattar!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Är ingen himla alkoholist så nej

SJU KAN:
1. Kan du vifta på öronen? Jag kan flytta dem fram och tillbaka lite grann
2. Kan du slicka dig på näsan? Inte ens nära
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jodå det kan jag.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? I vaket tillstånd? Nej, om inte mitt liv hängde på det
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Självklart
6. Kan dina vänner lita på dig? Utan tvekan
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jag ville det när jag var yngre, men inte nu nej

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca läppen eller ögonbrynet? Läppen
2. Vara seriös eller rolig? Helst rolig
3. Brinna upp eller drunkna? Det som går fortast
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Jag tycker om att umgås med mina föräldrar?

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? På det där lilla extra sättet? Nä
2. Sol eller måne? SoleN
3. Vinter eller höst? Mysiga vintrar, med julmusik och all mat, dekorationer och kärlek! Blä för höst…
4. Soligt eller regnigt? Självklart är det ju härligast med sol och värme. Men ska man ha myskväll vill man ju höra smattret av regnet mot taket
5. Är du uttråkad? Jag är väldigt säker på att jag svarade nyss på detta!

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 16.10
2. Vart vill du bo? Västkusten
4. Vill du gifta dig? Med den rätta personen ja
5. Är du kär? Nej inte vad jag känner just nu
6. Favoritårstid? En blandning mellan sommar och vinter! Det skulle vara något


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Nej
2. Blivit kramad? Ja
3. Saknat någon? Jadå
4. Ljugit? Nej
5. Haft sex? Vi skippade kyss och gick direkt på sexet! (Läs: nej)

Tror det där täckte en hyfsat stor del i alla fall J



Kommentarer
Sofie Svedlund

Hahahhaa omg! Älskade den här quizen asså!! :D Så jäkla underhållande att läsa. Arbetslöshet är awesome....! hahahahhaa eller inte... x)

Ska ha den här på min blogg med :D hahaha

BTW, du är alltid saknad :*

2012-09-12 @ 20:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0