Day 06 – Your day

Min dag, den 27 september 2012 !
 
Vaknade 06.30 (larmet väckte mig då i alla fall) så åt frukost och gjorde mig klar. Sedan skjutsade jag in Sofia och hennes två små kompisar till skolan för att sedan åka till jobbet där jag började 08.00. Idag fick jag följa med de lite större barnen - 5 åringar, för att möta andra 5 åringar och "förbereda dem inför skolan" som de ska börja nästa dag. Idag förklarade vi ansvar av egen ryggsäck. Sen gick vi tillbaka till de mindre barnen och där blev det utomhus lek och sedan massa dans och musik.
 
Jag slutade klockan 16.30 och det var min sista dag där - buhu började verkligen gilla barnen, särskilt en liten kille som hette Hugo men jag åker tillbaka och kidnappar honom en annan dag, han var det sötaste jag någonsin sett!!
 
Jag åkte hem, åt mat och duschade. Nu gör jag mig redo för att möta upp två busar för skoj ikväll! Men inte för mycket, ska jobba imorgon med!
 
Have a great thursday people ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0