Day 07 – Your best friend

Som ni säkert förstod från "Your definition of love" inlägget så står lilla flickan Elin Nylund mig väldigt nära hjärtat!
Hon passar perfekt in i uttrycket - vänner är familjen du själv väljer.
 
Historian om hur vi blev bästa vänner är väldigt simpel - vi blev grannar vid 4 års ålder!
Historian om varför vi fortsatte och fortfarande är så nära - hon är underbar och jag behöver henne och hon mig
 
Jag tycker de låter som en bra ide att slänga in lite bilder och prata om dem för att kunna förklara vår relation på något sätt hehe!
 
Typ aldrig vart så lycklig som när de blev bestämt att Ella skulle få följa med min familj till Barcelona. Det var i årskurs åtta som vi åkte dit tillsammans en vecka! Vårt starkaste minne därifrån är när Ella går bakom mig och jag ropar akta men ändå vänder mig om och nyser på henne. Eller att mamma fick oss att ha töntiga frisyer och gå osminkade för att kunna gå in på barnbiljett på en djurpark (åldersgräns 12 och vi var 14). Det funkade inte alls bra och blev jätte pinsamt haha... Alla flodhästar vid poolen glömmer vi inte heller. Eller snackbaren vid poolen <3 underbar vecka, raj raj kan man säga helt enkelt ;)
 
Lite olika tillfäller ur livet. Delar på den största kebbaben, åker med min familj till ett shoppingcenter en bit bort, cyklar till stan (!!) och äter sen på köt kök & bar som kostar 300 kr styck när vi var typ 15! 
 
Bäst på fest helt enkelt, nej men självklart har vi delat många alkoholfyllda minnen oxå
 
Många oförglömliga stunder från hennes farmor och farfars stuga
 
Med dig kan jag vara mig själv till 110 % Det finns ingen jag känner mig så avslappnad och trygg med som dig, du har sett ALLA mina sidor och står fortfarande kvar vid mig. Jag är oerhört tacksam för dig
 
Men det har inte bara vart en dans på rosor. Jag har fortfarande inte riktigt förlåtit henne för hennes val att flytta till sydafrika ett år under sista halvan av nian och första halvan av ettan! Självklart kunde jag inte vänta hela året ut utan kom och hälsa på två veckor under sommaren
 
 
Hon måste nog ha bland de finaste hjärtan som finns, så himla snäll männsika! Du stöttar, tröstar och kommer med bra råd! Du håller verkligen dit ord när du säger att du öppnar om man ringer dig 02:00 på morgonen helt oförberett haha. Du är den person jag kan vara riktigt glad för när de går bra för dig även om de inte går lika bra för mig. Jag vet att du kommer bli något stort här i livet och du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig, du förtjänar det bästa av det bästa älskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0