femman kom, sexan kommer så småning om!

Jaa jag är ju inne på min femte hårfärg nu. Låt oss nu kolla igenom Isabell's hår historia:
 
Blond är ju min naturliga hårfärg och den jag haft mestadels av mitt liv.
 
Det var i 7:an som jag för första gången vågade exprementera med hårfärger. Det blev ljusbrunt, inte så jättestor förändring men ändå förändring. Behövde inte ens fylla på utväxten nån gång den ändrade sig av sig själv...
 
I tvåan på gymnasiet gick jag därimot all in och blev rödtott!
 
Jag valde inte att bli orangehårig. Men att gå från röd till blond igen visade sig vara mycke svårare än jag trodde och tog förjävels lång tid! Men jag överlevde och var glad ändå.
 
 
Och när jag äntligen blivit blond igen firade jag med att färga håret till mörkbrunt.
Man undrar ju vad nästa färg blir, finns inte så bra kvar - rosa blått grönt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0