Har allt en logisk förklaring?

Var ute med hunden under min dagliga morgon promenad med henne
 
Lika bedårande som alltid <3
I vanliga fall är det Tipsy som vill stanna för att luka på något eller uträtta sina behov, men nu var de jag som stannade henne. Vilket inte var uppskattat, hon ville inte sammarbeta alls utan bara gå vidare. Det jag stannade för var detta

Ett löv var bara heeelt stilla i  luften. Självklart var ja tvungen att gå närmare och undersöka
 
Tillslut visade det sig att lövet hängde i en spindeltråd från lyktstolpen. Men ändå...
 


Kommentarer
Sofie Svedlund

HAHAHHAHAH you got me xD Hahahha asså mina ögon lär ha blivit såå stora xD hahahahha *asgarvar*

2012-09-12 @ 20:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0