He knows if you've been bad or good

Asså FATTAAAA, i förgår kunde man säga att "nu är det 3 månader kvar till julafton". Helt underbart! Jag längtar som en litet barn redan, varför skulle jag bry mig om att jag är 19 år? Jag kommer aldrig växa ifrån julafton. Skulle lätt ta bort min födelsedag och fira två julafton istället!
 
Det är inte paketen som ni kanske förstår som gör att jag längtar så - utan de är känlan, maten, hur allt ser ut och hur himla glada alla är.  För att få så mycket jul som möjligt så har jag börjat redan nu:
 
 
Tomtetäcket ligger på plats, jag får ett fucking stort leende varje gång jag går in i rummet haha.
 
Men det är något med september, det är då jag får "julkänslan" i mig. Är det för att sommaren är över som jag håller så hårt fast i mina jul tankar för att inte deppa ihop över hösten? We will never know, utan får bara acceptera att jag tycker julen är bland det absolut bästa som finns. Skulle vilja ha jul jämt och ständigt, om det inte var för kylan...
 

Något annat jag börjat med som är toppen med julen är ju låtarna - så jag slänger in två godingar så ni kan börja njuta ni med :D

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0