Inte som de andra

Nu i mina arbetslösa tider är det jag som har ansvaret för hunden på morgonen, vilket betyder att jag måste gå en promenad med henne när jag vaknar. Det visade sig vara väldigt skönt faktiskt, att starta dagen med en promenad!
 
Min söta lilla ängel <3
Men nu när vi går mot kallare tider föredrar jag att skaffa ett jobb istället. Vet inte vad jag vill göra bara, men man kan nog inte vara kräsen. Det jag har erfarenhet inom är barn tack vare trampolinledar jobbet och mina sommrar ute på Alnäs, så får väll bli något inom förskola troligtvis.
Jag har funderat lite på min header bild med. De flesta bloggar har ju bara en eller två bilder så det blir stilfullt och rent helt enkelt. Jag tänkte bara ha en bild och en text, men finns ju hur många fina och roliga bilder som helst. Kunde inte välja så var tvungen att ta alla jag har nu. Den lilla vovven under filten måste vart det gulligaste jag någonsin sett!
Men ni skulle sett headern jag gjorde innan - den vara spårat med bilder, de blev lite för mycket även för mig:
 
 
Nä nu ska jag ta och testa min första ansiktmask ever. Sån där man köper på typ Åhlens. Läskigt, men hur fel kan det gå liksom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0