Jobben rullar in som de ska, det går bra nu

Såå vad kan möjligen ha påverkat min bloggtorka den senasta veckan? Förutom insikten att jag inte är Kissie förstås... detta är vad ni missat att se om mitt fabolouse life -
 
Gosat massa med älsklings vovven min, hon verkar då inte gilla att bli fotad... Men hon och jag har verkligen kommit närmare varandra känner jag! (nawe moment) Igår hoppa hon upp och la sig i min säng (!!!!) när jag sov där, aldrig hänt förut och hon är snart 11 år.. Att vi var de ända hemma bortser jag ifrån!
 
Jordnötsmacka for the win! Riskaka som flingor oxå!
 
Middag hos faster, hon är bland de häftigaste människorna jag vet - ska bli som henne när jag blir stor, utseendemässigt och personlighetsmässigt! Love her! Och släktmiddag är alltid underhållande, efter några glas kommer allt och lite till fram
 
Gjorde egen pizza en dag - hur gott som helst. Jag brukar vara tråkig när jag beställer pizza - typ vezuvio fortfarande haha! Men nu jäklar vad jag spåra, ville ha allt! Utom svamp, så galen är jag inte...
 
Åt en fin fin middag med fin fina vänner !
 
Så för att sammanfatta - Tipsy och mat? Nej men de jag i huvudsak gjort är att letat jobb.
Jag provjobbade på caffee house by george, var på intervju på mcdonalds, intervju på waynes och är inskriven på vikariepoolen så har åkt runt till olika dagis och jobbat med småttingar :) Så får se vad jag fortsätter med!

Sen stads/-kompis häng har de även blivit, men det fotade jag inte så fantisajs away och ha en trevlig tisdagskväll :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0