Oh happy day

Vädret är ju ytters depprimerande kan vi nog alla hålla med om...
Men min dag höjdes nyss några snepp när lilla syster kommer och säger att min tidning som jag prenumerar på dimpit ner i brevlådan! Nämligen : 
 
Så nu blir det till att mysa ner sig i leopardfilten och bläddra igenom Solo.
 
Ni som inte har lika tur som mig kan jag tipsa om denna snubbe, har följt honom ett tag och han är riktigt underhållande faktiskt. Passar utmärkt att kolla igenom hans videos en dag som denna!
 
Mitt favoritklipp med honom hitills -
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
:)

Om man har en blogg så ska man ju uppdatera den, du suger verkligen på det!

Svar: haha jag ber om ursäkt, eller något? Men nu ska jag ta tag i den igen :D
Isabell Alnehem

2012-09-25 @ 13:38:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0