September söndag

Kulturis igår var trevlans. Innehöll lite eldshow, fotoutställning på slottet med mera. Avslutade kvällen med premiärutgång på smålands nation!
 
Idag var jag snäll dotter och följde med  mamma och handlade på förmiddagen. Blev många fina höstblommor från plantagen som mamma nu är ute och planterar. Min favorit var klart denna som jag tvinga mamma köpa
Vem har inte velat ha en köttätande växt liksom :D !! Blev lite besviken dock när jag läste om den, trodde den åt upp sina offer men det som händer är att flugorna lockas till den och fastnar på det klibbiga bladen.. haha inte så jätte mycket action men söt är den ju.
 
Sen köpte jag detta som jag kanske busar med ikväll om jag vågar

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0