Watch out - Uppfinnar Isabell på G

Ni vet säkert också hur extreeeemt stressande det är när man ska bort, men garderoben verkar ha gömt alla snygga plagg - det finns inget som duger att ha på sig!
Jag har upptäckt samma stress fast med mat. Ett tag innan jag ska iväg börjar jag tänka - hm, hur länge ska jag vara borta? Kommer jag bli hungrig? Troligtvis så lika bra att äta något.
Men nej nej, inget ätbart (läs: färdiglagad tallrik) finns i kylen. Bara massa ingredienser...
 
Så här om dagen hade jag inte mycket tid alls, bara ca 20 minuter. Jag hinner inte komma på något att laga, fixa det och äta det? Så jag kollar runt efter första bästa och tänker skitsamma "man tager vad man hager". Jag hitta en skål med ostbågar (yummy) och tänkte tydligen "det här är nog mättande". När jag är hungrig tänker jag inte logiskt alls, snabbt ska ske bara! Sen hällde jag upp vanligyoghurt med i ett glas och drack det samtidigt. Det fick duga och sen gick jag iväg. På väg till bussen tänkte jag "hmm det där var rätt gott tillsammans förresten..." Sååå
 
BAM BAM BAM - VANILJOSTBÅGAR !!!!
    + =


 
Frågan är bara vart jag ringer och tar patent på detta? Kommer gå till historien om ni frågar mig...!
 


Kommentarer
Sofie Svedlund

Hahahhahahhaha det verkar inte gott kära du! hahahahhahahhahahahaha! Man blir fan uppfinningsrik när man är arbetslös! :D Måste fan prova det där någon gång. xD

Svar: Ska inte dissa något innan man provat det :D !!
Isabell Alnehem

2012-09-14 @ 01:17:00
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0