Yes, jag lever fortfarande !!

Första dagen som gick utan att jag bloggat ett enda inlägg hade jag typ panik och ba "nooo, jag sviker mina läsare!!! :(" Sen kom jag ju på att  jag inte är kissie så det spelade nog inte så stor roll haha... Men nu har folk påpekat att de faktiskt gott ett tag och jag börjar sakna det så nu har jag motivation att skriva :D Jag ska bara ladda klart alla bilder och sen så slänger jag upp en bild bomb här så ni kan få se vad jag gjort de senaste dagarna!
Tills dess får ni njuta av dessa tre bilder som syster min promt ville att vi skulle ta ;) !!
 
P.S så har jag jobbat 7 timmar idag, vilket var väääldigt länge sedan jag gjorde så därför jag ser ut som jag gör, och om jag har skrivit osammanhängande nånstans så skyller jag på det med!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabell Alnehem

Var dig själv - alla andra finns redan

RSS 2.0